Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Aktuelt


Vi er stolte over å ha laget den nye profilfilmen til Vefsn kommune som har fått gode tilbakemeldinger fra næringslivet i Vefsn. Se filmen her.



Mosjøen og omegn Næringsselskap er ute med ny utgivelse.



Nordland Teaters program for høst og vinter 2011 er kommet ut



Nå kan du lese Verketavisa 2011



Kundeavis fra Malerbua i Mosjøen ute



Les Sommer på Helgeland



Blå Vegen sommer 2011 er nå ute.




Mediebyraaet er klar med en ny og bedre elektronisk publiseringsløsning for aviser. Først ut er Høgskolen i Nesnas Studiemagasin. Les det her.



Rana Blad har laget film om seg selv rettet mot skolebarn.



Trenger din bedrift profilfilm? Se filmen til HelgelandsKraft her.



Årets Gallaria avis er ute




Kos deg med Nordland Teaters doble magasin - Vinter og vårens program, samt Vinterlysfestivalen
 




Comfort Mosjøen har gitt ut ei uvanlig reklameavis der nesten alt innhold er intervju med fornøyde kunder. Avisa har vakt stor oppmerksomhet blant mottakerne.




Mosjøen og omegn Næringsselskap kommuniserer med næringslivet i Vefsn blant annet ved hjelp av MONitor. Dette årets tredje og siste utgave.




Les verketavisa 2010 her



 

HelgelandsKraft vant prisen for beste annonsekampanje i 2009 på Rana Næringsforenings Gallaria 16. januar. HK fikk prisen for kampanjen ”- E’ veit kor hain Kim e”.

Godt tenkt, sier juryen. Å utnytte et aktuelt tema til sin fordel er en teknikk som sjelden blir brukt, men som er uhyre effektivt når timingen er riktig. Annonsen spiller på en nasjonal suksess som "alle kjenner", men står likevel på egne ben. Annonsen og kampanjen tar i bruk noen av reklamens sterkeste virkemidler - øyeblikkets aktualitet og leserens egen nysgjerrighet. "Hainn Kim" engasjerer, overrasker og gjør jobben effektivt uten forstyrrende budskap og elementer.

De to andre nominerte i samme kategori var HAF for filmen ”Glass” og prosjektet Vivilheim.no for annonsekampanjen ”Vivilheim”.

Vi er stolt over å være samarbeidspartner til både vinneren og de nominerte.